Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14.) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u našim poslovnim prostorijama pri čemu ćemo Vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora.

Prigovor također možete poslati putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte, za hrvatsko, njemačko i englesko govorno područje putem pošte na adresu:
 

MIRAKUL d.o.o.
Petrića glava 13/A
22240 Tisno

ili

na faks broj: 022/438-620
odnosno e-mail adresu: mirakul@mirakul-adria.hr

ili

osobno u poslovnom prostoru agencije putem Knjige prigovora.

odnosno,

 
za hrvatsko i mađarsko govorno područje putem pošte na adresu: 
 
MIRAKUL ADRIA d.o.o.
Ured: Petrića glava 13/A
22240 Tisno
 
ili
 
na faks broj: 022/438-620
odnosno e-mail adresu: mirakuladria@gmail.com

ili

osobno u poslovnom prostoru agencije putem Knjige prigovora.
 
 
Trgovac se obvezuje u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
 
 
Mirakul d.o.o.
Mirakul Adria d.o.o.
Đula Farkaš dir.
© 2002-2018 MIRAKUL d.o.o. - sva prava pridržana
Web by: NEON STUDIO Powered by: NEKRETNINE1.PRO